Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkaug, Reidar
dc.date.accessioned2012-05-31T13:38:29Z
dc.date.available2012-05-31T13:38:29Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.isbn978-82-997335-1-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/160879
dc.description.abstractHensikten med rapporten er å dokumentere noe av det arbeidet og de diskusjoner som har foregått ved Krigsskolen knyttet til egnede læringsstrategier for skolens profesjonsstudier. Rapporten har fokus på problembasert læring (PBL) og bygger på et utdrag av skriftlig dokumentasjon fra skolens faglige samarbeidspartnere og eget undervisningspersonell. I samarbeid med Universitetet i Oslo og senere Det norske Veritas, utviklet Krigsskolen i 2006–2008 en undervisningsmodul hvor PBL utgjør en viktig pedagogisk tilnærming til kadettenes læring og utdanning.no_NO
dc.description.abstract
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherKrigsskolenno_NO
dc.relation.ispartofseriesKS fagrapport;1/2008
dc.subjectLæringsstrategino_NO
dc.subjectProblembasert læringno_NO
dc.subjectProfesjonsstudierno_NO
dc.subjectLearning strategiesno_NO
dc.subjectProblem based learningno_NO
dc.subjectProfessional studiesno_NO
dc.titleArbeid med problembasert læring som kadettaktiv læringspedagogikk ved Krigsskolen 2006-2008 : redigerte fagbidrag og vurderinger fra Krigsskolens undervisningspersonell og kadetterno_NO
dc.typeResearch reportno_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel