• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Forsvarets høgskole
  • Skriftserier ved FHS
  • KS fagrapport
  • View Item
  •   Home
  • Forsvarets høgskole
  • Skriftserier ved FHS
  • KS fagrapport
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Arbeid med problembasert læring som kadettaktiv læringspedagogikk ved Krigsskolen 2006-2008 : redigerte fagbidrag og vurderinger fra Krigsskolens undervisningspersonell og kadetter

Skaug, Reidar
Research report
Thumbnail
View/Open
KS fagrapport 1 2008 RS.pdf (2.893Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/160879
Date
2008
Metadata
Show full item record
Collections
  • KS fagrapport [14]
Abstract
Hensikten med rapporten er å dokumentere noe av det arbeidet og de diskusjoner

som har foregått ved Krigsskolen knyttet til egnede læringsstrategier for skolens

profesjonsstudier. Rapporten har fokus på problembasert læring (PBL) og bygger

på et utdrag av skriftlig dokumentasjon fra skolens faglige samarbeidspartnere og

eget undervisningspersonell. I samarbeid med Universitetet i Oslo og senere Det

norske Veritas, utviklet Krigsskolen i 2006–2008 en undervisningsmodul hvor

PBL utgjør en viktig pedagogisk tilnærming til kadettenes læring og utdanning.
 
 
 
Publisher
Krigsskolen
Series
KS fagrapport;1/2008

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit