dc.contributor.author | Knutsen, Isak | |
dc.contributor.author | Rexhaj, Albion | |
dc.contributor.author | Willumsen, Daniel | |
dc.coverage.spatial | Norge | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-10-07T12:15:27Z | |
dc.date.available | 2021-10-07T12:15:27Z | |
dc.date.issued | 2021-04 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2788407 | |
dc.description.abstract | Ettersom erfaringslæring er en viktig del av Krigsskolens utdanning, ønsker vi at denne
studien kan være med på å forme utdanningen. Denne bacheloroppgaven kan regnes
som et lite bidrag til Krigsskolen på bakgrunn av den dagsaktuelle pandemien COVID 19. Nasjonale retningslinjer har ført til en omveltning av undervisningen på skolen.
Digitalisert fjernundervisning har vært benyttet for å opprettholde progresjonen i
utdanningen. Denne oppgaven belyser direkte innvirkninger digitalisert
fjernundervisning har på erfaringslæringen på Krigsskolen. Digitalisert
fjernundervisning er et tema som er lite forsket på, men under pandemien vært svært
viktig for Krigsskolen sin utdanning av militære ledere. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Forsvarets høgskole Krigsskolen | en_US |
dc.subject | Digitalisert fjernundervisning | en_US |
dc.subject | erfaringslæring | en_US |
dc.subject | pandemi | en_US |
dc.subject | covid19 | en_US |
dc.title | Digitalisert fjernundervisning og erfaringslæring på Krigsskolen | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Forfatterne | en_US |