Problemorientert politiarbeid (POP) og det uforutsette (DU) - en innovasjonspedagogisk analyse
dc.contributor.author | Moe, Iren Beate | |
dc.date.accessioned | 2014-08-01T12:05:09Z | |
dc.date.available | 2014-08-01T12:05:09Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/216585 | |
dc.description.abstract | En masteravhandling om ”Det uforutsette” (DU) og ”Problemorientert politiarbeid” (POP). DU handler om hvordan det i risikoorganisasjoner kan trenes og øves for å møte uforutsette hendeler, mens POP er en filosofi til bruk for å trygge samfunnet. Med innovasjon som arbeidsramme og analyseverktøy har hovedhensikten vært å nyansere og tydeliggjøre forhold i rammer og forutsetninger, som kan fremme eller hemme en kompetanseutviklingsprosess for å mestre DU. Dette er gjort med utgangspunkt i begrepsutredning. Videre er det undersøkt om POP kan møte disse rammene og forutsetningene på en innovativ måte. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | politi | nb_NO |
dc.subject | det uforutsette | nb_NO |
dc.subject | risikoorganisasjoner | nb_NO |
dc.subject | problemorientert politiarbeid | nb_NO |
dc.title | Problemorientert politiarbeid (POP) og det uforutsette (DU) - en innovasjonspedagogisk analyse | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 90 | nb_NO |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Masteroppgaver [450]