Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLund, Mass Soldal
dc.date.accessioned2022-10-10T07:48:41Z
dc.date.available2022-10-10T07:48:41Z
dc.date.created2022-09-19T13:01:38Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationScandinavian Journal of Military Studies (SJMS). 2022, 5 (1), 244-256.
dc.identifier.issn2596-3856
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3024914
dc.description.abstractDenne artikkelen presenterer ein casestudie av ei cybersikkerheitsøving i militær utdanning, og nyttar denne casestudien til å drøfte nokre utfordringar med cybersikkerheitsøvingar til utdanningsføremål. Casestudien gjer greie for sentrale avgjerder i designet av øvinga, evaluering av øvinga og utfordringar i øvingskonseptet. Gjennom ein litteraturgjennomgang samanliknar vi øvinga med liknande øvingar, og ser på korleis desse øvingane har blitt evaluert. Avslutningsvis nyttar vi casestudien og litteraturgjennomgangen til å gjere betraktningar om vidare undersøkingar av cybersikkerheitsøvingar.
dc.description.abstractØving på cybersikkerheit: Ein casestudie av ei cybersikkerheitsøving
dc.language.isonno
dc.relation.urihttps://sjms.nu/articles/10.31374/sjms.119/
dc.titleØving på cybersikkerheit: Ein casestudie av ei cybersikkerheitsøving
dc.title.alternativeØving på cybersikkerheit: Ein casestudie av ei cybersikkerheitsøving
dc.title.alternativeØving på cybersikkerheit: Ein casestudie av ei cybersikkerheitsøving
dc.typePeer reviewed
dc.typeJournal article
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber244-256
dc.source.volume5
dc.source.journalScandinavian Journal of Military Studies (SJMS)
dc.source.issue1
dc.identifier.doi10.31374/sjms.119
dc.identifier.cristin2053090
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel