Militær nærkamp : en kvantitativ studie for å belyse hvilke nærkampteknikker som gir høyest selvopplevd kompetanse i løpet av utdanningstiden
dc.contributor.author | Rusdal, Thor Henrik | |
dc.date.accessioned | 2016-10-26T11:40:27Z | |
dc.date.available | 2016-10-26T11:40:27Z | |
dc.date.issued | 2016-10-26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2417773 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | Nærkamp - Utdanning - Krigsskolen | nb_NO |
dc.subject | Militær nærkamp | nb_NO |
dc.title | Militær nærkamp : en kvantitativ studie for å belyse hvilke nærkampteknikker som gir høyest selvopplevd kompetanse i løpet av utdanningstiden | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Bacheloroppgaver [527]