Vurdering på Krigsskolen. En kvalitativ studie om hvordan vurderingsform kan påvirke læringsutbytte
dc.contributor.author | Norbeck, Bernt Kristian Kvarstein | |
dc.date.accessioned | 2019-01-21T07:39:20Z | |
dc.date.available | 2019-01-21T07:39:20Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2581353 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Krigsskolen | nb_NO |
dc.subject | Utdanning - Krigsskolen | nb_NO |
dc.subject | Læring | nb_NO |
dc.subject | Vurderinger | nb_NO |
dc.subject | Læringsutbytte | nb_NO |
dc.subject | Mestringstro | nb_NO |
dc.title | Vurdering på Krigsskolen. En kvalitativ studie om hvordan vurderingsform kan påvirke læringsutbytte | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Bacheloroppgaver [528]