Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHolth, Torill
dc.date.accessioned2016-07-25T12:51:11Z
dc.date.available2016-07-25T12:51:11Z
dc.date.issued2016-07-25
dc.identifier.isbn978-82-93091-26-4
dc.identifier.issn1890-0542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2397132
dc.description.abstractRapporten dokumenterer undervisningsprogrammet «Veileder 1» ved Krigsskolen og arbeidet med utvikling av programmet i perioden fra 2002 og fram til i dag. Den beskriver fundament, bakgrunn og rammer for programmets utvikling, det teoretiske grunnlaget programmet bygger på og de didaktiske valg som er foretatt. Rapporten søker å klargjøre begrepet veiledning, belyse anvendelsen av veiledning som et effektivt lederverktøy og beskrive tilrettelegging av en læringskontekst for voksne der veiledning kan læres.nb_NO
dc.description.abstractSummary: This report documents the educational programme “Veileder 1” at The Norwegian Military Academy, and the continuous development work the programme has been undergoing from the year 2002 until today. It describes the basis, background and framework for the development of the programme, as well as it´s theoretical foundation and the didactical choices made. This report seeks to clarify the term guidance, illustrate how guidance can be used as an effective leadership tool and describe the facilitation of a learning context suitable for adults learning guidance.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.relation.ispartofseriesKS fagrapport;1/2016
dc.subjectVeiledningnb_NO
dc.subjectLederskapnb_NO
dc.subjectLedelsenb_NO
dc.subjectLederutviklingnb_NO
dc.subjectKommunikasjonnb_NO
dc.subjectRelasjonnb_NO
dc.subjectEmpatinb_NO
dc.subjectLæringnb_NO
dc.titleVeiledning som lederverktøy. Dokumentasjon av undervisningsprogrammet "Veileder 1" ved Krigsskolennb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber118nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel